Job 29 van 79


Report this listing

Solliciteren



Payroll-Officer | Aalst | 2 dagen thuiswerk | Vast contract


Functie

Ben jij gepassioneerd over het correct en efficiënt uitvoeren van salarisbetalingen en -administratie, in nauwe samenwerking met het sociaal secretariaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze klant regio Aalst zijn we op zoek naar een Payroll Specialist. Het bedrijf is de grootste en meest inspirerende technologiedistributeur van België, alsook gecertificeerd als Top Employer 2023.

Als Payroll Specialist ben jij verantwoordelijk voor de tijdige en nauwkeurige verwerking van salarissen voor onze 400 medewerkers. Je taken omvatten onder andere:

Verwerken van alle aspecten met betrekking tot salarisuitbetalingen, inclusief ziekte- en verlofbeheer, bonusberekeningen, RSU, fietsleasing, vakantierechten en -geld, eindejaarspremies, en meer.
Voorbereiden van boekhoudkundige gegevensverwerking met betrekking tot loonadministratie.
Communiceren van sociale wetgeving en interne procedures met collega's.
Zorgen voor naleving van sociale en fiscale regelgeving.
Optimaliseren van de salarisadministratieprocessen.
Ontwikkelen en up-to-date houden van HR-procedures met betrekking tot salarisadministratie.
Actieve deelname aan projecten en behandeling van complexe dossiers met financiële implicaties.
Verantwoordelijkheid voor interne en wettelijke rapportage.

Jouw profiel

Bachelor diploma met goede kennis van payroll en sociale wetgeving, of gelijkwaardige ervaring.
Je hebt bij voorkeur ervaring met Acerta Connect, Workday, Protime.
Kennis Excel
Vloeiend in Nederlands en Engels (basis Frans is voldoende).
Uiterst nauwkeurig met respect voor deadlines en doelen.
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Onmiddellijk vast contract met voltijdse tewerkstelling (4/5de bespreekbaar).
Een competitief salaris dat aansluit bij jouw ervaring. Extra legale voordelen: Maaltijdcheques, telewerkvergoeding, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Een team dat waarde hecht aan een sterke teamgeest.
Persoonlijke groei staat voorop: bij aanvang een duidelijke introductie, groei via trainingen en ontwikkelingsmogelijkheden.
Well@Work-programma met sportevenementen en personeelskortingen.
2 dagen telewerk, de andere dagen verdeeld over de twee sites in Aalst.
Gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.
Geen glijdende werkuren, maar wel de mogelijkheid om flexibel te zijn.
Je hebt recht op 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen, want je werkt een 40u/week.
Anciënniteitsverlof bouw je snel op: Na 1 jaar in dienst heb je recht op 2 extra dagen. Na 5 jaar in dienst krijg je 6 extra dagen.
Feestdagen zijn vrij op te nemen. Daarnaast kun je kiezen om je verlofdagen op te nemen in uren i.p.v. dagen.

Werkdynamiek? Er heerst open cultuur en het team is ondernemend qua spirit . Elke week zit men 1 dag vast samen met het volledige team.


Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren